Thursday, March 10, 2005

02.22-02.24

Kedves Draga olvasok!

Nagyon roviden irom le az emlitett harom napot, es sajnos egy par nappal meg igy leszek mert eleg sok dolgom volt es bevallom estenkent mar nem nagyon volt kedvem naplot irni. De rajottem ha jo es erdekes naplot akarok irni akkor inkabb telleg a nap vegem inkabb roviden, de azonnal mert ugy izgalmas es friss a leirt beszamolo.

02.22. szerda
Erre a napra mar nem nagyon emlekszem, csak hogy Andy napkozben itthon volt es estere a lasagne-t kellett bedobnom a sutobe meg zoldseget csinalni koretnek, oszt annyi, de ha jol emlexem assszem eppenhogy kesz lettem idore csak Andynek tul sok kajat adtam es majdnem megpukkadt.
Egy masik feljegyzesemben erre a napra ezt irtam -milyen jo hogy oda legalabb valamit irtam, nem??? :)))

"Meg mindig esik, es van ho..hihetetlen. Rohadt hideg is van . Eddig minden okay. Szoval itt vagyok, mindjart kel a Megan es este itteni ido szerint 6ig meg vele leszek. Most 15:08 van. 2 perc tusi oszt nyomas fel a tejjel. Bocsanatot kerek mindenkitol aki erdeklodo, 4 napja nem irtam a webnaplomba (cim a regemen) az aupairkedesrol.
Igyekszem de lassan mar asse tom mi volt...
Hianyoznak a barataim es a mindenki aki szeretett otthon..eleg maganyos vagyok itt, bar ugye tegnap taliztam a Balazzsal, 20 eves slac nagyon aranyos jofej volt, puboztunk ugye. Megis van bennem egyfajta uresseg, es nem kimondottan az orszag vagy a targyak hanem a magyar emberek hianyoznak. Ezert is vagyok ugy vele h szarok ra ki mit mondd a magyarokkal valo baratkozasrol kulhonban, en ITT vagyok es SZUKSEGES kulonben becsavarodsz. A pasik mar az a par akit lattam pedig telleg nem tul jokepuek..nem mintha erdekelne egy is de ugy mondom. A csajok meg vagy rondak vagy ugy neznek ki mint 1 karacsonyfa mert az a trendi..:( fuck, hulyek. "
A Hani meg irt egy lassan irok tovabb tartsont, so nagy a csend arrafele de majd..
Na ez tortent ezen a szerdan.
jaaaa
mivel szerda ezert voltam delelott a Megant jatszohazba vinni ami kiderult h matol csak egy oras, es de. 10-11.15-ig tart. Andy eljott velunk, mar emlekszem. Kavet, teat kapnak a szulok ugyhogy ugy emlekszem, kettot fejenkent elszurcsoltunk. Ja es azer jott Andy mert esett a ho es elvitt kocsival, 2 perc, babakocsival gyalog kb 6-8 kenyelmesen.

eeees eljott a

02.23. csutortok
Ezen a napon annyit irtam fel kulon hogy semmi kulonos nem tortent, a Megan jo volt, Andy dolgozott matol 7 napon at ejszakas, es igy Ginaval teveztem este.
Semmi levelke se semmi nem jott, ma es ezert ezen a napon egy kicsit szomoru voltam.
Viszont eletem elso normalis fozeset produkaltam, oreganos csirkecombokat palacsintatesztaban kisutve, zoldkorettel. Ez izlett mindenkinek, en is orultem h jo lett, es foleg idore kesz volt!


02.24. pentek
Ma Andy nem dolgozott, es sima napom volt elegge.
Errol a naprol a masik naplomban igy irtam:
A masik naplomban igy irtam ezen a napon:
":)))))))))))))))))))))))))) wow micsoda ebredes, micsoda ebredes :))) jo volna mindig igy kelni :)))
wow tok jo lesz a napom erzem. es mindez 1 levelke miatt :) thx a lot Honey :)
ja, meg nem mondtam tuti h szombaton megyek be Londonba a Balazzsal meg Krisztiannal aki itt kinnt pincerkedik :) csak meg nem tom mikor es hova.
Jo lenne napkozben, es akkor megnezhetnek egy csomo hires dolgot :)))
A tegnap estem ellenben nagyon jol telt, es Ginapara visszavonva, ma nem csinaltam semmit rosszul es egesz este ejfelig egyutt tvztunk. Megy itt 2 szappanopera, amit megneztunk es nagyon tetszettek. Ja, hasznalom a tvn a subtitle-t azaz feliratozva nezem a tvt es sokkal jobb.
Na mek mer sir a Megan, felkelt, indul a galya :)))
-puszka, csok, luvUall"

Andy delutan lerovidittette az alvoidot es elvitte a Megant a varosba kirandulni.
Igy nekem ma tobb szabadidom volt. Azutan Gina hazaert es en egesz este interneteztem.


Szijasztok, holnap folytatom a hetvegi londoni kirandulassal :))))
puszi, szeretlek titeket

dar.

No comments: