Friday, March 04, 2005

02.20. es 02.21.

Sziasztok mindenkinek,

igyekszem behozni a lemaradasomat.
Szoval
02.19. szombat
Az elso hetvegem Londonban, Angliaban es egyaltalan..Delelott elmentunk vasarolni a kozeli Bromleyba, aminek a kozpontja eleg nagy es feler harom Vaci utcaval amilyen uzletek ott vannak. Nagyon szep es impozans epuletek, nagy bevasarlokozpontok stb. Mivel ugye mar volt tegnap ota penzem, ezert gyorsan be is vetettem egy illatszerboltban ahol vettem hajbalzsamot, meg niveas labellot meg meg valamit es erre fizettem 6£-ot. Kb. ketezer forint..hat eleg sulyos. Naugyhogy tok jo volt ez az elso kiruccanas a kecobol.
Beszeltem ma telefonon a Hanival..el sem hittem hogy ez lehetseges hogy telefonon beszeljunk..es ez nagyon fontos nekem mert enyhit a hianyerzeten, es kicsit elfeledteti mit is hagytam otthon. Szoval ennyi kell :)) es rendben van minden.
Este Tv, dumcsi, majd alcsi. Gina kerdezte van-e kedvem itteni bolhapiacra menni. Persze hogy volt, ezert....

02.20. vasarnap
...fel8kor kellett felkelni :(( de megerte bar majdnem lefagyott a se..khm..fenekem, illetve hat az orrom meg ami kilogott. Iszonyatos hideg volt!
A bolha vagy ahogy itt hivjak GoodSales egy nagy puszta kozepen rengeteg autobol allt amik elott ki voltak pakolva altalaban a foldre vagy kis asztalokra az eladando cuccok. Olyasmi mint regen otthon volt az Mdf piac..szoval lehet kapni olcsobban kavet, cukrot, csokit meg mindenfele eredeti cuccot is, meg elelmiszereket, vagy eppen papirtorlot.
De en pl vettem asszem 2£ert egy tok jo meleg hasznalt pulcsit, es rengeteg ruci volt ami nagyon tetszett, es 700Ftert nem kapnek mondjuk a Next-tol egy zsir rucit..csak az volt a gond h sok volt a tavaszi meg a nyari cucc es azert nem akartam megvenni mert Next es mondjuk 3 v. 4 font valami..meg hat ezek mindig lesznek. Szoval el lehet kapni nagyon jo allapotu es otthon elerhetetlen markaju ruhat, kabatot, szoknyat, mindenfeleket. Es ami nagyon fontos, rengeteg a Cd, es a DVD !
Meg vettem ket par nagyon edi zoknit is bagatel penzert. Ja az tok vicci volt hogy a 2£os pulcsit 2pi-vel akartam kifizetni hahahahaa
ket font helyett ket penny...nezett ram a no..mondom okay en meg uj arc vagyok erre :)) erre jot nevettunk.
Na azt nem is mondtam h jott Gill es Jessy, Gill az Andy novere, Jess a Gill lanya, 11 eves kb. es nagyon aranyos kis szoszi lanyka, tancolni tanul es mar volt is eloadasa, sajnos engem arra nem vittek.
Ebedeltunk miutan hazaertunk es megittuk a kavet Gillekkel, majd du. elmentem Ginaval bevasarolni a szupermarketba Orpington kozpontjaba, jott a Megan is. A szomszed noci akinek Emma nevu hasonloan Meganhoz masfel eves lanya allandoan bombol, ott dolgozik, ugyhogy megismertem otet is. :)))
Estere kicsit rossz lett a kedvem, honvagy vagy ilyesmi, es hala Istennek megtalaltam a kozelemben egy 20 eves sracot, Balazst, nagyon jopofa, veletlenul a neten talaltam ra, es chateltunk is es nagyon jol esett. Megbeszeltunk masnapra egy talalkat. O is gitarozik, es szereti a rock es a metalzenet szoval lesz mirol beszelni - gondoltam.
Ejjel keson fekudtem le es mivel mar jott a hetfo ez gazos ugy... )

02.21. hetfo
Ebbol a napbol nem irtam fel semmit csak hogy ma foztem eloszor Fusili Carbonarat, vagyis carbonara szoszos masnistesztat. Andy itthon volt, ugyhogy ranezett Meganra neha mikozben csinaltam..hat nem lett tokeletes, es idore sem lett kesz, emiatt nem ereztem tul jol magam amirol mar irtam korabban, na az erre a napra meg a keddire vonatkozik.
Ugyhogy itt kicsit nem volt jo kedvem. Viszont vacsora utan azonnal bementem busszal Bromleyba, a kozpontban taliztunk egy meki elott. Ket busz is visz Bromleyba, az ut kb 25 perc tipical angol piros busz visz, nemelyik emeletes. A vezeto meg kapja be, aszonta h szol ha odaerunk Bromley South-hoz de nem szolt meg jo hogy neztem a tablakat. Es hogy ez hogyan lehetseges? Hat ugy hogy a megallok tablai nem ugy allnak mint otthon hogy amerre megy a busz arra a tabla, neeeem...ok ezt IS forditva csinaljak. Igy mikor megerkezik egy busz a megalloba akkor eloszor meglatod a tablat es aztan all meg, de ez a magamfajta idiota tajekozodaskeptelen csirkeknek pont idealis, nem is ertem otthon miert nem igy van..es miert nincs kilogatva egy bazinagy oszlopra a megallo neve...Szoval vegulis neztem a tablakat es igy jo helyen szalltam le, vagyis megsem, mert ha eggyel meg tovabb megyek akkor pont a meki elott tesz le a busz. Ja a buszjegy 1.20 £ tehat majdnem negyszaz forint, es ez meg olcso mert a belsobb zonakban ahogy mesz beljebb dragul a kozlekedes.
Na ugyhogy vartam a Bazsira egy jo husz percet, ket ficko szolt be, mondom remek. Megerkezett aztan B. is, aki Bromley masik csucskeben lakik Anerley vagy nem tom hogy kell leirni de ilyesmi..szornyu h Londonon belul is milyen oriasi tavolsagok vannak. Budapesten mar reg lementem volna a terkeprol ennyi utazas utan haha..najo kis tulzas volt :))).
Bazsa mutatott par uzletet stb. majd egy ausztral pubba mentunk, a neve Walkabout. A bejaratnal hatalmas kigyurt fickok kertek tolunk igazolvanyt. Ez a pialas-korhatar miatt van, van ahol tizennyolc, de van ahol huszonegy. B. 20, tehat elvileg meg lehet para :)
Bementunk es valami malnaizu mixed drinket ittunk mint otthon mondjuk a ...hogyishivjak..tudjatok kis uveges es mittudomen tequila meg citromudito van osszekeverve...na Azaz, koszi :)))
egy olyan 2£. Ebbol kettot ittunk, elszittunk egy doboz jo cigit es nagyon sokat dumaltunk. O is fiu letere es ifju kora ellenere aupair mint en, nagyon eletvidam, kedves, csak sokat hianyolja a baratnojet, ugy, mint en a Tigert, dehat ez mar csak az en bajom..az meg az ove..ugyhogy voltak szomoru percek is dehat ez igy megy kulhonban..
Jol kibeszeltuk az aupairseg altalanos problemait, kaptam tanacsokat, mit merre hogyan es nagyon jol ereztem magam utana. Vegulis ezt irtam egy masik naplomba errol utana:
"voltam ma bromleyban eltevedtem hazafele csunyan.Peldatlanul esik itt a ho Londonban erre nincs pelda, ropogos, vastag es ami fontos h megmarad :))) es lattam egy rokakolykot is mikozben szeltem a hazak kozt mert nem tudtam hanyban is lakunk :))) aztan a kocsirol megismertem ami azert volt bravuros mert en a dzsipet kerestem, de a saab volt itthon so makom volt es hallgattam a megerzesemre mert bemereszkedtem az autoig de ott meg nem lattam a rendszamot mert arrol kb tudtam volna h az Andyeke v nem. Havas volt :))) wow :) Ugyhogy mentem visszafele merthogy szazakarhanyig mar megtettem az utat az iteletidoben csakhogy a paratlan oldalon!!! Mi meg 96ban lakunk. Kerek mindenkit irjon nekem h a 96ban lakom h legkozelebb tudjam :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))Most hivott Andy h megerkeztem-e eleg ciki lett volna ha nem :))) pedig 20perce vagyok itthon :)))a buszok komolyak, 1,20Ł volt a jegyem Orpingtonbol Bromleyba, kb 20p utazas es ezer helyen megall. Ja, a font 360 kb, so draga a jegy de vonattal a tobbszorose lett volna. De mondjuk nem is bkv :))"
Ugyhogy ezek utan bezuhantam az agyba es aludtam :)))
Reggel elkezdodik az elso komplett hetem, Andy egesz heten itthon lesz napkozben mert vegig ejszakas.
Puszika
D.

No comments: