Tuesday, April 12, 2005

Rossz a netem!!!

SZIJASZTOOOK!!!

Nem mukodik a netem. Kozponti routerrel kapcsolatos tanacsaitokat az esszeruseg hataraig elfogadom... :))) pl. huzogasd ki-be hahahaha merthogy a router Andyhez tartozik, az osztja meg a netet a hazban a gepek kozott.
Szoval most megint bejott, a Megan viszont mar sir, es van esely, hogy mire visszajovok vagy a delutani 2 ora alvoideje alatt benezek, mar nem lesz :(((
ne haragudjatok, hamarosan befejezem az aprilisi beszamolot es aztan vegkepp raterek a napi naplora, de most mar a net akadalyoz!
Megyek ma Bayern-Chelsea meccset nezni az 5 percre levo pubba :)))
a multkor egy hapsi azt mondta eleg eros szemelyiseg vagyok ha ez engem nem zavar, de nem bantoan mondta csak furcsa neki hogy egy nem angol lany fogja magat, vesz ket piat, leul a teve ala es meccset nez ! :))) ba*****tok meg, hat ha egyszer ott lazulok, ott lazulok, kuss :))) aztan ugyanezzel az 50-es fazonnal vegigszurkoltuk a Chelsea-nek a meccset :)) nyert is otthon, 4-2re. Ucso percben golt kaptunk..fakkkk ...
Na mindegy most nyernie kell a cselzinek :)
Nem tudom mondom lesz-e netem es mikor de megirom wordben a naplot es ha tudom feltoltom.

ha valakinek vannak jo zenei leci msnen jelezze (mar ha mukodik hahahahha)
darla666hungary@hotmail.com

amig nem megy a netem, a jahus cimemet nezem allandoan wapon, ahol valaszolni is tudok!!! :))) tokjo
darla666_hungary@yahoo.co.uk

vannak uj kepek a galeriaban, a linket az ABOUT ME rovatban, es az egyik naplobejegyzesemben, aminek szerepel a cimeben hogy fotok, megtalaljatok. A legujabb aprilis elso hetvegeje buli kepeket pedig toltom ahogy tudom, es NAGYKOSZONET ATANAK A LONDONTRIP.FW.HU-rol :))))

MEG VALAMI: UGY NEZ KI AUPAIR KOZVETITO IS LETTEM, HA MINDEN IGAZ OSSZEHOZTAM A KAREN CSALADJAT EGY MAGYAR LANNYAL, ADRIENNEL! ELVILEG HAMAROSAN JON O IS!!! :)))

Puszi mindenkinek, imadlak titeket!!!!

Darlacska
:)))

No comments: