Tuesday, April 26, 2005

Az elmult het 04.18-24.

Kedves Csaladom, Barataim, Ismerosem!

Folyamatosan rossz az internetem. 8 nap ota ma eloszor hogy bejott de miota itt vagyok mar haromszor ment el a kapcsolat. Nem tudom mikor lesz vegleg jo, ezertcsak arra kerlek Titeket ,hogy ha beszelni akartok velem vagy irjatok smst, vagy irjatok az emailcimemre, mert az waprol latom, es tudok is valaszolni!
A mult hetem siman ment, nagyjabol ugyanolyan napos napokkal, a munkammal tehat nem volt gond, ketszer foztem, okes volt az is, es hat a csalad is elegedett volt velem, legalabbis a szokassal ellentetben nem volt semmi kifogas a munkammal.
Ami a tobbit illeti..
egy talalkozom volt a heten, asszem szerdan..Danny hivott a Maxwellbe a pubba ami a kozelemben van.
Ez a blog nemigazan a maganeletemrol szol, de vegulis csakis arrol, ugyhogy belefer. Ez is hozzatartozik ahhoz hogy erzem itt magam es bizony volt nehany haddnemondjammilyen napom. Nagyon-nagyon vartam es varom termeszetesen most is hogy hazamenjek majus 21-en.
Asszem ez a csend jol jon, en magamba szallok, es ha nem megy at ez a dolog az ucso rostan akkor ennyit ert, es konnyebben tullepek rajta.
ugyanakkor erzem es buszke vagyok magamra hogy eros vagyok es mas lany mint aki elindult Angliaba. Megvaltoztam, de ehhez kellett hogy MERJEK IDEJONNI a nagy ismeretlenbe.
Szoval mindenkit csak biztatni tudok!!!!!
Az angolom az utolso idokben nagyon sokat fejlodott! Ezt szinte egyedul Dannynek koszonhetem. Kepes vagyok orakig folyekonyan angolul beszelni es ez nagyon jo! Mar nem fogalmazok magyarul, csak mondom angolul! Tudom h sok a nyelvtani hibam de nem baj. Sok uj kifejezest, es szot tanulok, de elsosorban a hanglejtest, es a folyamatossagot tanultam meg kezelni. Ezert vagyok itt!!!
Ugyhogy a hetemrol ennyi, telleg sima volt, a lelki dolgok meg mindig valtoznak.
Szombaton volt egy bazibonyolult napunk, ez ugye
04.23
mar eleve torokfajassal keltem, es keson is mentem be Londonba, talalkozni. Ata a londontrip.fw.hu-n bizti nagyon sokat fog irni errol, talalkoztunk 4 pecsi uj sraccal, Mariannal aki apukam ismerosenek a lanya es 3 hete van Croydon kozeleben, Dorival aki aupair mar egy ideje tok keves meloja van es szinten Croydon kozeli, Ata, Gabesz, Ata havernoje Vivi, es meg bocs Zoli is aki Ataekkal lakott pont vasarnap koltozott a meloja miatt eszakabbra :((((((
volt sok bonyodalom, Danny is beigerte magat, ahogy fogalmazott, szeretne megismerni a magyar barataimat.
Egyebkent O, egy baromi udvarias hihetetlenul uriember valaki 22 eves kora ellenere, a csajoknak irom hogy nagyon jo kepu bar rovid a haja es osszevissza turva hordja :))) mert itt nincsenek hosszuhaju fiuk, es nagyon magas kb 190, barna a haja es a szeme is, es nagyon finom vonasai vannak szoval az esetem egyebkent. De emberileg meg nem nagyon sokat tudok rola csak hogy turelmes, vegighallgat, erdekes neki az orszagunk es kivancsi mindenre rolam, es rolunk magyarokrol.
Ugyhogy kolcsonos kulturacsere megy :))))
nanemuuugy :)))) kis hamisok :)))
Naszoval.
a problema lenyege hogy van 15en szerettunk volna a Yates-be a kedvenc helyunkre menni ugye a Sohoba. Nem engedtek be, mert a Vivi 16 es nem volt 3 embernek sem fenykepes igazolvanya. Erre jol ossze is vesztem a fonokkel..komolyan...nem tudta a torveny szamat amire hivatkozott h azert kell fenykepes igazolvany.
A kov. helyen, szinten Leichester Square, Soho, nem engedtek be ugyanemiatt.
A 3. hely elott Dori odaadta a szemelyiet Vivinek, na ott belekotottek h nem hasonlit a Vivi a kepre. Nem is o volt ugye..erre a biztior hivott egy masikat es elkezdtek kerdezgetni. Mondom az egyiknek, nem biztos h erti a csaj..erre ramnez..es kerdezi, hany eves a csaj? En meg szemrebbenes nelkul: 23. Ugyanis MAZLINKRA pont a bejarat elott mutatta meg a Vivi a szemelyit hogy a Dori is `82-es mint en, tehat 23 eves.
Huuuuh.........bemehettunk, mert ugye egyezett a szemelyin levo datum meg amit mondtam..na erre a fiukat nem engedtek be, mondvan, tul sok bennt a fiu..
no comment.
valamiert felnek a csoportoktol szerintunk...
A 4. hely a londoni EGYIK Walkabout volt. Ide egy mukk nelkul beengedtek, merthogy 4es csoportokban mentunk :)))))))))))))))))))))))))
ez is alatamasztotta hogy valszeg csoportparajuk van...az angoloknak. Talan a terrormizeriak miatt tudatalatt..nemtudni.. teny, hogy igy mindannyian 2 perc alatt bejutottunk. Es meg pont belepo sem volt.
7 fontert ittam duplavodka-redbullt :))))
Aztan jott az est sokadik szivasa, most Danny reszerol:
Danny1: rossz Walkaboutba ment, kifizette a beugrot, es rendelt ket italt mikor felhivott es kiderult h o masik londoni walkaboutban van :))))
Danny2: nem volt nala fenykepes igazolvany, igy nem engedtek be!!! :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Vegul a tobbiektol elkoszontem, mert ugyis sokat voltunk egyutt aznap, masresz mindenki megertette.
Ugyhogy elmentunk egy pubba ittunk egy italt, es aztan mentunk metroval, majd vonattal egy kicsit, es megerkeztunk a Danny regi es uj lakasanal parkolo autojahoz, amiben volt egy karacsonyfa..igen, egy karacsonyfa..kivagta a kertbol, mert elviszi az apjahoz :))))) emlekbe...
na mindegy..
vegulis meg nem indultunk haza egybol hanem egy orat a Temze parton voltunk. Basszus...telihold, temze a labaim elott, plusz a gyonyoru epuletek..na kepzelhetitek.
Vegul haza de en mar nagyon rosszul voltam.
Vnap ugy keltem hogy aszittem megdoglom.
Azota vagyok bazibeteg, es lenyegeben ennyi.

Ma (04. 26) voltunk regisztralni a dokinal, holnap megyek kivizsgalasra. De ma mar kicsit jobban voltam azert.

Frissitem a kepeket is, egyket nap, a nettol fugg!!!

Puszilok mindenkit, es ha jol szamolom, 25 nap es megyek haza!!!!!!
:))))

Imadlak titeket, es irjatok a yahoo cimemre!!!!

Dajja

No comments: