Friday, April 15, 2005

04.14-15

04.14 csutortok

reggel koran keltem, 7kor mert mindenki elobb kelt reven Gillel mentunk vasarolni, pontosabban vegul fel10 korul indultunk el, es mentunk Gillert, majd onnan az o autojaval egy ilyen nagyker bevasarlocentrumba. Ott mindenfele dolgokat lehet kapni a jatszotertol a mikron at a sult csirkeig. Utana go haza de elotte meg egy helyen klasszikus angol reggelit ettunk, - bab, paradicsom forron egeszben az olasz hej nelkuli fajta, gomba piritva, tukortojas, sausages ami virsliszeruseg, valami tocsni szeru cucc meg piritos vajjal, hozza kavet isznak leginkabb. Ja a bacont kihagytam.Utana Gillt haza, kocsi cserelve, es go home. Majd Megan 1 orat tudott aludni mert Andy vitte a fodraszhoz. Nagyon csini lett, leginkabb a frufruja volt mar hosszu. Aztan volt egy vicces eset amig meg a Megan aludt. A mosogatogepbe bepakolni meg kipakolni is az en feladatom. Na, ez a delelotti kirandulas miatt a Megan alvoideje alattra lett betervezve nalam. Mikor is pakolom a cuccokat es pont hattal voltam a konyhaajtonak, hallom h valaki ott jon be, mondom bizti Andy, erre hatranezek es egy vadidegen volt! Basszus ugy megijedtem!!! Aztan kiderult hogy Andy valami haverja vagy kitudja kije, nem beszeltem vele.Na utana volt a fodraszos, majd meg egy kicsit vigyaztam a Meganre, jatszottunk, nagyon sokat nevettunk, es ezen a heten nagyon jo kislany. Utana jott Gina. A nap fajdalma egyedul az hogy eszre sem vette szerintem de nem koszont. Ugyhogy ma ugyan nem volt kritika, de ez nagyon szarul esett! Ezutan szo szerint hullafaradt voltam, ugyhogy vegulis az agyamba felmentem az emeletesagyamra, es tevet neztem, alig eltem, meg egy picit el is aludtam szerintem. A net meg mindig nem jo, ezeket a napokat notepadba irom vagyis a windows jegyzettombe. Este mar nem en foztem, ugyhogy ezen a heten igazan a fozes nem volt nehez, tegnap csinaltam egy porkoltet, aztan annyi a tobbi napokon altalaban csak krumplit pucoltam vagy ilyesmiket. A vacsora sult csirke volt amit vettunk egeszben meg delelott, es hozza zoldsegek, alig eltem. Utana A. el, en nagyon kakan voltam, de vegulis G invitalasara megneztuk a Futballers Wives vagyis Futballfelesegek c. epito jellegu sorozatot, es a fejfajasom is elmult a gyogyszertol, utana tusi, es go to bed. Ja, meg jatszottam, mostanaban ugyanis faszan belejottem a Freecells nevu windows alapkellek-jatekba, asszem otthon Admiralisnak hivjak de nem 100.A rekordom 10 nyeres jatek zsinorban.Tudtam hogy masnap mar halistennek pentek, es ez megnyugtatott, vegul elaludtam, mint egy nagy-nagy bunda....:)))

04.15. pentek

Ma nem tudom hogy hogy, szokasommal ellentetben nem elaludtam, hanem korabban keltem, igaz, csak 10 perccel, 7:40es oracsorgesemet megelozendo felpattantam kb. felkor. Azert, mert felalombol ugy hallottam G nekem szol a szobamba hogy menjek mert valamit szeretne elmagyarazni vagy mi meg hogy elobb kell indulnia. Na mondom kiraly, nincs itt ellenor, nincsen szo****s hoppa g****, ahogy a Belga mondana (a legkiralyabbak, allandoan Belgat hallgatok itt Angliaban!!!) szoval mondom kiraly, es pattantam nehogy gond legyen. Na erre kiderult semmi, nem is szolt. Vagyis hat en kerdeztem van-e akkor valami mara, de semmi kuli nem volt...na mindegy. Azert az jo jel volt hogy ma reggel nem keltem fel felig csukott szemmel es holdkorosan :))) jot tett hogy pontban ejfelkor mentem aludni, igy 7:30 orat tudtam aludni!!!Jeee..ennyit szamit akar fel ora pluszalvas is!!!Megan vegtelenul kedves es mosolygos volt ma is, mint altalaban ezen a heten. Amugy is az, de a heten megusztam egyetlen dilihopp nelkul. Igaz ugyan, hogy eleve konnyebb hetem volt a kevesebb fozes, stb. nelkul.Rendkivul sokat nevettunk, ez nekem is vidamabba tette a hangulatomat.Bar..ugy latszik havonta ezen napom, marmint a tizenotodikek el vannak atkozva...vagyishat mindig sorsforditoak kicsit...annak aki ismer, jan. 15...no comment, megbanva.feb.15, indultam Angliaba,marc. 15. uj csaj a kepben, es bevallva,aprilis 15. inkabb baratkozzunk-day..
PLIIIZ no more 15-et a naptarba PLIIIIZ!!!!Edesjoistenem, nalam ez a 13-a.micsinaljak.En is szeretnek baziboldog lenni mint mindenki.Ja juteszembe irtam a Dannyrol nem? O egy angol srac, remekul megertjuk egymast es kivalo lehetoseg orakat angolul karattyolni!Mellesleg jokepu es mindig mosolyog, ugyhogy szerencsejere megismert engem.hahaszombaton vagyis holnap ugy volt megyek Gillekhez bebiszittelni estere, jol jott volna egy kis pluszmani..de megsem. Volt egy kis kavaras, es nem jott ossze de nem baj.Gill ugye Andy lanytesoja es nagyon birom!! Igazi angol belevalo anyuka, bulis, vidam, mosolygos es nagyon-nagyon turelmes es baratsagos. Ezt mar irtam, de velem minden angol eddig nagyon ilyen volt! Soha nem csalodtam bennuk!!!Kizarolag nemangolokban...Otthonrol most kevesebb a hirem is, leven no internet.De ugy tudom ma a Gracaek zenekaranak a Beatles-feldolgozasosnak lesz koncertje. Sok sikert nekik!Nagyon-rendkivul hianyoznak O is, meg a Kriszta is es Pol is.A nagymamam, az apukam, a 3 tesom, es a szuk csalad. Az osszes baratom gyakorlatilag, jo lenne ha ide lehetne teleportalni mindenkit!Juju+Norafeco, Zsumi, Hugi...-fele brancs :))) es a Vezeresek, Reni+Andika+FarkasbugyiGabesz, ok nagyon-nagy szinten, DragaSajti, a darkok, Zozo, a Sajnos Batar zenekar vagyis Janosek+Kitti, az ex-Optisok es optisok, mint OOOOOoooori, Adrienn, Isuek, Orbanlacusek, TekitiiiiziGabi es mindenki akit csiptem, a zenelos haverok, az URBANlaci, Krisz, Sutiek, es ugy alleszcuzammen a magyar zenek, a Belga, a 4-6 villamos, a Tatra utca es a Margitsziget..es a regi eletem, mondjuk ugy masfel evvel ezelott...mivel nem ugy nez ki hogy rendezodom szivem szerint visszacsinalnam ha lehetne, bar akkor nem lennek itt :))))Ittlenni pedig jooooo!!! :)))))))))))))))))))))))))))))))) Csak neha nehez igy egyedul..most meg baratkozhatok..a gondolattal legalabbis.Na byez Neked, es MINDENKINEK es nektek puszihegyek dragaim Nektek, akik szeretnek.
Csok,Dar:)))

No comments: