Wednesday, February 16, 2005

Orpingonban :) az elso este es nap

Szijasztok
nos megerkeztem. ekezetes betuket ne varjon senki mert a klaviatura angol:)
A repterre valo erkezesem kicsit torturas volt vagyis kesobb ertunk ki a tervezettnel, Reni vitt ki es elkisert a Hani is. Na szoval a csekkolas azert rendben zajlott pedig szornyen aggodtam a harom karton kozte ket karton zarjegy nelkuli Kent cigi miatt, de hala a Joistennek nem volt semmi gazos ezzel sem. A repcsi 5kor indult volna (du) de kb 6 orakor szalltunk fel es itteni ido szerint 7.20ra ertunk London/Gatwick repterre, ket ora 20 perces ut volt. Ja otthon volt hat ora, itt akkor csak 5 ora van.
Gina, es a kicsi Megan is nagyon aranyos bar Megan a repulouton nagyon nyugtalan volt de ertheto mert hat egy orat eleve plusz varakozassal toltottunk es ez egy masfel eves gyerkocnek sok.
Ez volt az elso repulesem, de nagyon jo volt, ablak mellett ulhettem, Gina mondta h most repulok 1st time, so uljek az ablakhoz, kozepen Megan o pedig a szelen.
A felszallas k..jo volt, a leszallas kevesbe, nem hallottam semmit a fulemre de nem voltam absolutemente rosszul es ez tok jo. mar sotetben repultunk de neha lattam varosok fenyeit, es egy elmeny volt.
szoval nincs fobiam a repulesre hehe
A repteren mar vart Andy, az itteni apukam, ami azert rohej megnevezes mert harmincas eveikben vannak, Gina4 evvel idosebb nalam, so fiatalok.
Andy jott autoval, kb.fel ora ut volt meg hazaig, aztan kipakolas, es megneztem a szobamat.
A szobam nagyon kedves, aranyos , kicsi, olyan mint az ikea katalogusban a hogyanrendezzunk be kicsi lakasokat harom dimenzioban hogy minden elferjen, igy emeletes agyam van, alatta van a workstation, vagyis sarokasztal, rajta a monitor, klaviatura, gepem alatta, merthogy sajat gepem van, sajat internettel amit szabad perceimben barmikor hasznalhatok igy csak biztatok mindenkit h irjon mert tudok es ha lehet hasznaljatok windows messengert, mert en azon csetelek. Az emailem darla666_hungary@yahoo.co.uk de a regi hotmailes is jo aki azt ismeri csak azon keves a hely.
Aztan az agy alatt van meg egy kinyithatos szekreny es fiokos, meg a falra rogzitve egy fakkos, anyagbol keszult polcsszeruseg ami nagyon praktikus.
Tipikus angol sorhaz egyikeben lakunk, most koltoztek ide meg sok lesz az atalakitas nyar fele.
Este beszelgettunk, Andyt sokszor nem ertem mert gyorsan beszel de igyekszik lassabban, es azert megertjuk egymast. Idom nincs gondolkodni, sokszor erzem hogy szar a nyelvtanom de remelem hamar rajovok a helyes szerkezetekre :) Meg hoztam angolos konyveket is :) majd fogok jarni nyelvsuliba de elobb kell kis penzt gyujtenem.
Asszem itteni ido szerint hajnal 2kor fekudtem le aludni, elotte meg rendeltunk kinait, kacsat, meg az otthoni gyrosbol ismerheto pitatesztat amibe azt bele lehetett tolteni, ra szosz.
Na most mek majd folytkov

puszi mindnekinek
d

No comments: