Tuesday, February 22, 2005

Missing notes

Hey,

aggodo csaladomnak, barataimnak jelzem hogy elek es virulok. Egy hete vagyok Londonban es be kell vallanom -bar otthon mar 23-a van itt meg hianyzik hozza 22 perc- hogy az utobbi 2 napom kicsit nehezebb volt. Nem munkaugyileg hanem valahogy nagy hianyerzetem van, igazabol le sem tudom irni micsoda a bajom. Kis aprosagokat magamra vettem ami jellemzo ram, tulkombinalok stb. Ma is volt 1 dolog amit pl kapasbol felruhaztam olyan dolgokkal ami nem is volt mogotte es emiatt rosszul ereztem magam. Pl. ma en foztem vacsorat, carbonara szoszt csinaltam es foztem tesztat, fel kgot, mert 3 felnott abbol 1 ferfi, Gina is sokat szokott enni hozzam kepest, so megcsinaltam mindet. Mondanom sem kell Gina evett bennt veletlenul es nem kajalt a vacsorambol. ez igy hulyen jott ki mintha nem is akart volna. Emiatt is volt rossz kedvem ma. Tegnap meg elcsusztam a nappal es Andynek meg magamnak csak tojast es krumplit kellett fozni de pl nem tudtam h fel kell szeletelni a tojast szeletelovel mert ugy szoktak. Andytol kerdeztem megpucoljam? Meg. Segitett is. Erre ahogy kiraktam mindent -sonka, a tojasok, bebiparadicsom, salatakeverek, dresszing stb., szol Andy h basszus neki el kell mennie a Ginaert, es ezert nem tudta elkezdeni a vacsorat, amire fel oraja volt merthogy ment dolgozni. Szoval ezt is magamra vettem h most miattam nem tud normalisan vacsorazni mert Megannal foglalkoztam es nem raktam fel idoben a cuccot foni. Meg kb 8 perc mulva hazaertek, Gina egybol ment a tojasszeleteloert mert o fel szokta szeletelni. Szoval ertitek..ez igy most ugy tunik hogy jajj mit aggodom de igenis fontos hogy minden szazas legyen es igy meg az is rossz ha valami nem az en hibam vagy hianyossagom de emiatt nem sikerult valami. A Megannal egyebkent egesz jol banok, bar volt egy delutan hogy keptelen voltam felviditani, nagyon nyugos volt es nyugtalan, de ez kikerulhetetlen. So roviden elkezdem leirni az elmaradasomat, es holnap igerem folytatom a maradek 3nappal :))))
02.18. pentek
Ezen a napon csak 8kor kellett kelnem, kicsit kesobb mint elotte mert Gina pentekenkent tud "csalni" a beeressel. aztan Andyvel beszelgettem es kaveztam ahogy szoktam, ma ment eloszor dolgozni ejszakara es innentol jovo csutortokig azaz mar ehet csutortokig dolgozik mindennap ejjel. este 6kor indul 8kor jon es napkozben egyebkent szinte igy sem alszik vagy csak par orat en nem tom hogy birja!
Nem emlekszem nagyobb esemenyre csak hogy Gina mar fel6kor tutira itthon volt. Megbeszeltuk h masnap bemegyek vele es Megannel Bromleyba ami egy nagyobb hely hozzank kepest. Tevedes neessek mindkettoo Londonban van, de itt a tavolsagok masok..es hat Bromley busszal pl 25-30perc, kocsival kb. 10 volt. Ennyi erovel Pestrol kierni Dunakeszire, nem? :))) Az estem ugy emlekszem nyugisan telt, egyutt vacsiztunk, tv, Andy elment 6kor dolgozni, ugyhogy Ginaval is dumaltam, es tvztunk. Elegge keson fekudtem le itteni ido szerint asszem 1 utan...

MINDENKIT PUSZILOK es joejszakat kivanok,
sok szeretettel,
Darla

No comments: