Friday, May 06, 2005

Razos het Majus elso hete

Sziasztok!!!

Majus 2-hetfotol kezdenem, de igyekszem tomor lenni
ez a nap itt un. Bank Holiday nap volt, ilyenkor ez hivatalos szunnap a munkahelyeken, es az emberek a majus 1-re valo tekintettel hosszu hetveget tarthattak. Nekem is csak delutan kellett egy kicsit vigyaznom a Meganre. Egeszsegileg szinte mar teljesen okay.

05.03. kedd
Andy itthon napkozben, mert ejszakas. Kemeny nap 1.
Kemeny mert napkozben mindenfele dolgok mellett ma foztem is Megan alvoidejeben..aszem vmi marhat..a beef az marha mi? Marhajo.
lett. haha
a tobbire nem emlekszem de faradt voltam.

05.04. szerda
Andy ma is eccakas. Delelott a szokasos delelotti ketoras jatszohazba mentunk, ma is tokjo volt, M. tok edes volt egyfolytaban fogta a kezemet, labamat hogy legyek vele. Azt mindenki eszre vette hogy szeret engem :)
mult heten mikor beteg voltam es Andy vitte a kicsit, az egyik idosebb noci akirol mar irtam es nagyon aranyos, Ausztriabol szarmazik valahogy, es allitolag nagyon sok jot mondott rolam Andynek. Hat nagykosz :)))))
:)))
szoval megint sokat beszeltem angolul. Majd haza, joghurt, alvas, megint foztem, ma volt beef en hulye nem tegnap, tegnap a salatas vacsorat allitottam ossze a szokasos modon.
Na aztan a tetejeben mivel szerda takaritas nap is, igy porszivozas+furdoszoba. Szoval ma halalos nap volt, eleg faraszto.
Aztan...ma erdekesebb dolgok is tortentek.
Pl. A Champions League-ben kikapott a liverpool ellen a Chelsea es igy nem ok juttak a dontobe :((
a pubban neztem termeszetesen, Dannyvel es a barataival. Kozben dartsoztunk is tokjo volt, es rovid kiruccanast tartottunk uszkve hajnal fel3ra ertem haza :) mindenesetre egy kiraly este volt, csak sajnos a cselzi :(((((
Hat gondolhatjatok hogy neztem ki

05.05. csutortokon
amikor is 5 ora alvas utan sem, felkeltem, es hat vegiggondoltam hogy Andy ma is itthon van, es ma is fozok. Ma rizseshusit. Ugylaccik birjak. Vegulis ma nem sikerult valami nagyon 10esre, de azert jo lett. Ez a nap azert emlekeim szerint valamivel lajtosabb volt igy.
Tobb nem is maradt meg :)

05.06-an penteken
mar nem kellett foznom, es lelkesitett hogy pentek, raadasul Gina is eleg koran hazaert. ma sem aludtam sokat, mert jo volt a netem es neteztem en hulye hajnal itteni 1ig, es 7:40kor kelek. Sorry, de mindent csak igy tudok intezni, de magamat szivattam igymeg :)
ja meg valami megerkezett Adrienn ha meg nem irtam volna, o az akinek sikerult itt munkat szereznem. VAN MEG EGY MUNKA HOSSZUTAVRA AUPAIR LANYNAK IDE A KOZELEMBE!!!!!
AKIT ERDEKEL IRJON EMAILT.

Szoval pentek lajtos volt, raadasul ment a netem is, es ezen a heten bar azert el-elmenegetett de tobbszor bejott mint maskor es ez nagyon jo volt. Raadasul bennem van hogy menek haza minjar, es ez tokjo!!!!

Este aszittem nem lesz randim, de LETT :))) Danny uzent hogy egy italra leugranak a legjobb barat-kollegajaval Zutonnal aki egy punkrock zenekarrol nevezte igy el magat hivatalosan!!! :))) ok egyutt dolgoznak es Dan hordozza Zutont, aki ugyanabban az utcaban lakik mint en, 2 percre tolem :)
Egyebkent bazijofej, es nemreg jott ossze a Maxwell torzshelyunk egyik pultoslanyaval, a szepseges Aetell-lel ha jol irom a nevet valami ilyesmi de Etelnek ejtik :))) hahahahaaaaaaaaaa
Szoval kicsit szomi voltam hogy csak egy italra er ra, de aztan vegulis egesz este ottmaradt velem es hajnal 3ig egyuttvoltunk. Namost aki ismeri a "temeto es a templom" c. tortenetet az tud mindent :)
Masnap ugyis csak 11kor keltem de sejthetitek, IGY HOGY NEZTEM KI masnap mentunk ugyanis Maryvel es Dorival valahova szombaton

05.07-en
egy orakor du. taliztunk a Charing Crosson. Ezen a napon nem volt tul jo ido, es mire beertem - kesve - addigra mar esett az eso pedig parkba akartunk menni. Vegulis vettunk par kisebb dolgot, majd irany a meki, es a Starbuck`s cafe, most nem tettem szerecsendiot a kavemba es igy ihato volt :)) mert vmi miatt a nutmeg-re en aszittem, ill. aszittuk h mogyoro es telenyomtam elsore a kavemat, ami ihatatlan lett. a kb. ezer forintos kavem..igen..okos kislany :))))
Na osztan eso is tavozott, de maradt a napos de szeles ido. Kozben taliztunk Gabesszal es Zolikaval es egy uj sraccal, aki a londontripes Ata uncsitesoja, Laci a neve.
A Holland Parkba mentunk amire azt mondjak a legromantikusabb park itt. Hat az is! Majd valamikor lesznek kepek is, Dori jovoltabol. Errol jut eszembe, az elozo hetvegi szombati Kew Gardens botanikus kert/arboretum kepei mar a fotoalbumban! Link az ABOUT ME resznel lent, vagy az egyik bejegyzesnel megtalaljatok a cimeben!!!!

Holland Park gyonyoru, a legtutibb resze a csodalatos japankert, rengeteg allatkaval pl. mokussal, gyonyoru madarakkal, es novenyekkel, es van egy szep koves vizesese is.
De huvos volt, ennek ellenere uldogeltunk egy felorat, majd Zolika vadiuj 140 fontos!!! palmtopjan meghallgattuk az egykori 4FClub zenekar Napfeny jarja at a szivem ujra, csak egy szal bikinit hoztam el az utra..." cimu-kezdetu notajat, es jot derultunk rajta hogy orditva enekelunk a balatoni lazrol London kellos kozepen :)))))
Aztan meg mi is volt..ja meg akartuk nezni a hires Harrod`s aruhazat ahol a kiralyno es pl. Bekemek is gyakran vasarolnak, de zarva volt mar. Ha vkit erdekel, akkor este 7kor zar asszem hetkoznap, vasarnap pedig zarva van. A kirakat a legmenobb markak sorozataibol all, hihetetlenek! Ja, es ez az egyik leggazdagabb kornyek Londonban..de latszott is! 3 Ferrarit es 2 Lamborghinit lattunk, az egyikkel le is vagyunk fenykepezve :))) olyan, mint egy urauto. De a kedvencem a Porshe, ami itt tomegauto.
Nem vagyok amugy autobuzi, de egy Ferrari hangja az egy Ferrari hangja :))))
Aztan vegulis meg Zolikaval voltam, mert a lanyok hazamentek meg Gabesz is, Mekiztunk egyet aztan go home merthogy vnap, azaz

05.08-an
randim lett volna, de sajnos elmaradt..helyette este taliztunk a pubban es nagyon bazijo volt, es Danny az egesz barati tarsasaga elott kert tolem bocsanatot azert hogy elmaradt a mai piknik.
O nem tudta, de a Kew Gardensbe szerettem volna vinni es tokjo lett volna. Mindegy megbeszeltuk este hogy szombat este pub, majd alvas es utana vasarnap onnan piknik.
Szoval ez volt, es hajnal 1 utan ertem haza :)
amugy nagyon aranyos, most mar raszoktattam hogy irjon ha hazaer mert autoval meg fel ora tolem a hazaigja, es aggodom erte mert allandoan baromi faradt es almos, es felek hogy elalszik. Ugyhogy ir hogy otthon vagyok ez szerintem tokari. Amugy kicsit link, de hat ez van :))))

Tegnap
05.09. hetfo
eppen ezert eleg faraszto es hosszu nap volt, kb. este 6ig vigyaztam a Meganre, igaz h se hazimunka, se fozes, de akkoris.
Almos voltam.
Este megfogadtam koran lefekszem. Volt meg itt Gina ismerose a varosabol, Csaba, kamionos es o szokott hozni egy-ket dolgot Otthonrol, ami kell pl. buzadarat vagy savanyut es ha tud, cigit is.
Most en nem kertem, mert meg van abbol amit a nagymamam kuldott.
Jaj nagymamam, MAMA nagyon puszillak, szeretlek, az egesz csaladomat imadom, apukamat, az ocseimet es a CICAMAT aki nagyon hianyzik de allitolag jol van :)) koszi hogy gondoskodtok rola is!!!!

Ugyhogy vegulis tegnap ejfel elott picivel lefekudtem, igy kb. majdnem 8 orat tudtam aludni de ma is irtora faradt vok, bar nem annyira, mint tegnap.

Ma, azaz 10th May van, es kedd.
Frissebben keltem, kave hegyek, Megannal ma nagyon nehez dolgom van, nem tudom mi baja..hisztis elegge ma es nehez vele ilyenkor de csak nagyon ritkan ilyen. Foleg most hogy felkelt fel3kor, egyszeruen vagdosta magat a foldhoz miutan lehoztam, szornyen kellemetlen volt, dehat nem tehetek rola. Aztan bejott Andy, es megbabusgatta, asszem csak az apjat hianyolta most. Andy igy egy oraja elvitte Megant a nagyszulokhoz, Andy szuleihez ide a szomszedba, kb. 5 perc kocsival. Mindjar jonnek, mar keszul Megan 4 oraija hahaha = vacsoraja, csirkefalatkak, es smiley faces, ami krumplibol keszult neveto arcocska, ilyen kicsi, abbol eszik kettot, meg kiralylanyos koronat csirkebol. De nem mindig kapja ezt csak kb 2x egy heten, maskor uveges gyerekkajat kap, vagy ilyesmi. Ugyis eszik meg kesobb Ginaval egy kis gyumolcsot vagy a mi vacsorankbol amit ehet abbol mindig kap egy kicsit.

Na ennyi, meg be kell potolnom a Kew Gardens-es elmenyeinket az elozo hetvegerol, ugyhogy nezzetek majd vissza az egy hettel ezelottit mert frissiteni fogom lehet hogy meg ma vagy holnap.

A kepeket mindenkepp ajanlom,

ja es megvalami..Attila a Londontriprol, vagyis Ata bocsanat, :))), Magyarorszagon van most. Ugy dontott hogy aupairkedesbe kezd a nyelvtanulas miatt. Igy sajnos elkoltozik eszakra, eleg messzire, de majd valamikor szervezunk a csajokkal kirandulast, es meg fogjuk latogatni. Nagyon sok sikert, es kovessetek tovabbra is a honlapjat neki is,
www.londontrip.fw.hu


Puszik MINDENKINEK, szeretlek Titeket es 21en este erkezem!!!!

:)))
Luv,

Darla

No comments: