Wednesday, January 12, 2005

Indulási dátum+egyéb pozitív lélekemelők

Nah, kedves naplócskám,
tegnap felhívott Gina, én pont a dobozaim és a teli ikeás zacskóim közt ácsorogtam, három barátnőmmel izzadtuk magunkat halálosra szóval pakoltunk le a kocsiba.
Ő meg úgy hívott fel hogy azzal kezdte hogy találtak egy angol aupairt ott londonban..mondom nem hiszem el, akkor mi van? Ő pedig mosolygós hangon mondta hogy február 5-én VÁÁÁRNAK! Juhééj
nasóval február 5..kicsit gáz mer a szülinapom feb. 11-én van, (23 éves vénlány leszek, de már londoni lakhelyű hehe) szóval biztos szar lesz a barátok nélkül dehát majd valami PJ harvey koncertjegyet veszek magamnak ajándékba vagy ilyesmi.
A feb. 5. azt is jelenti hogy akár angolra is járhattam volna tovább, nem tom még van 3 vizsgám is..szal nem tomnemtom.
Történnek más egyéb pozitív dolgok is hálaajóistennek, bár egy emberben iszonyatosan nagyot csalódtam, és ezúton közlöm, hogy nem vagyok balek!!!
Másrészt holnap csudálatos új frizkóm lesz úgyhogy pláne remélem jó lesz minden.
Pénteken nonprofit marketing vizsga.,
JA NEM ÍRTAM MEG HOGY AZ INFOŰ2-M SIKERÜLT!!! ez volt az a vizsga ami ha nem sikerült volna kivágnak a főiskoláról végleg!! Ennek örömére a módszertani-matek, stat, info- szigorlatra nem mentem el. Állítólag azt bárhányszor fel lehet venni.
Na megyek mert meg kéne fogalmaznom egy levelet angolul..fuck :) nem tok angolul hehe :))

no akkor a viszonlátásra, hamarosan írok, pusz

Darla

No comments: